close

My thoughts go out to youmy Immortal Beloved

I can live only wholly with you or not at all-

 

Be calm my life, my all. Only by calm consideration of our existence can we achieve our purpose to live together.

 

Oh continue to love me, never misjudge the most faithful heart of your beloved

 

Ever thine

Ever mine

Ever ours

 

 


種種思念都聚集於你

我不朽的愛人

我如不能全身心與你在一起

則寧願分離
冷靜些 我的生命 我的全部

只有對我們的存在靜心思量

我們才能真正的生活在一起

你要繼續愛我

永遠不要誤解你愛人最忠誠的心

永遠是你的

永遠是我的

永遠是我們的


arrow
arrow
    全站熱搜

    fish0528 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()